Mar 29, 2011

KBU hangat

la neh duk hangat la pasai kes skandal blogger antara geng KBU... hehehheeh bnyak kot yang terlibat... 
soe tatia x termasuk... hahahahahaha..... kalu xcaya p la kt fb KBU.... cinta skandal antara erika rain dan nazli azlan... heheheeheh.... memang banyak skandal tapi tatia nak buat pasal depa lu... nak jadik macam cik gksb n kak adishida.

mereka adalah pasangan paling menyerlah dalam KBU... :) 
salah satu bukti yang tatia duk selongkaq dari tadi :) sat noh.....
mesti tak sabaq eh..


gambar atas neh tatia amek dalam fb nazli :)
maap pak



bukti yang kedua tatia copy dari wall nazli..

jap2 ada 1 ag..



yang 2 jela... 
dah siap hahaha erika duk tdoq lagi neh uat entry senyap2 tuk dia
hahahahaah... semoga berbahagia yep...

lep u korang :)

9 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

harusla buat senyap2...

kah3...

Nadzli Azlan said...

OMH !!! ANDA TOEKK ! T.T

nora amila ghazali said...

ahahhaha cian depa asyik kena ja... hahhha sabo je la..

fRaMe+LenSeS said...

hahahahahahhahahaha.. :P

tomatokering :) said...

oke sy tak faham T__T

ang nk mmpuih haaa

bulat said...

btul2 tapi kisah lame hahaha :)

bulat said...

hahaha jgn marah..

~eZmALiZa~ said...

wow...!! adik2 aku ni hebat dah skrggg....hahahhaa... :D

perrydaus90 said...

haha...pasal keasyikan fb pon leh gak wat gak kan entri kan tatia kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...