Mar 30, 2011

buka posa sambil shoping




gambar sebelum memulakan perjalanan.. :)




selamat malam sume... dah makan ke.. ari neh tatia nak cerita pasal apa yang tatia uat sepanjag petang neh..
kami berempat dah rancang nak kuar pada ari neh.. kebetulan tatia nan housemate tatia posa...
kami kua la tepat pada pukul 5 tapi apakan daya cuaca tak menentu sangat.. hujan turun dengan lebatnya..

kul 5.30 kami redah jugak laa.. tak sampai 15 minit kami sampai ke destinasi iaitu jusco seberang perai.. (dolu2 duk jalan kaki ja..) tujuan utama kami adalah untu membeli aksesori baju pada malam graduan malam jumaat nanti... kami berempat sampai nan menuju je butik elianto yang membekalkan pelbagai makeup..

kami membeli belah eyeshadow.. tatia mengikut saranan yuyu untuk membelinya.. hikhik (nk jdik cantik macam yuyu jugak laa...)



memilih warna yang dikehendaki( bahasa skema)

lama gak la duk kat kedai 2.. dalam 30 minit jgak laa..
selepas itu kami mula berjalan kembali..
melihat jam masih pukul 6.30..


berehat sebentar bersama kasut baru.:)
sangat-sangat sakit... kasut neh tatia test sebab nak bawak g dinear tak penah la duk pkai kasut lagu neh eh..(loghat utaqa)
muka tahan sakit sambil perot bekeroncang..



memulakan perjalanan selepas berehat beberapa minit..... banyak baju yang cecantek ..
tapi sabar jela.. nanti kena lepuk dek housemmate.. baju sampi tak terpakai..



makanan untuk berbuka puasa.. sangat sedap :0
creadit by : jusco
banyak ikot nafsu la tuh...




selamat berbuka puasa la bagi sesiapa yang terlibat...


muka kenyag selepas berbuka...
bak kata oqang utaqa ceqia laaa.. :)


jumpa lagi <3






4 comments:

mr E oSk gurL said...

kami d0k singgah dan follow sini....selamat berbuka puasa anda...=)

bulat said...

tq usha blog n folo..

~eZmALiZa~ said...

hehe...pegi bukak puasa mcm nak gi beraya..anyway, comel sgt! :)

Pakcu said...

amboi shopping sakan no bukan nak ajak pakcu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...