Apr 28, 2011

tak dak benda nak buat

salam semua.... hari neh tatia duk benda tak faedah la....
pagi-pagi :-

  • bangun solat subuh
  • tidor balik
  • bangun gosok gigi dan cuci muka dan bersalaman dengan mak before mak g kerja
  • pergi pasar beli ayam dan telur & nasi lemak (lapa semalam jual mahal)
  • balik makan nasi lemak bersama oren bancuh (ala2 orang barat plak
  • selepas 2 tatia uat la pencuci mulut yang dipanggil 'triffle' (tak pasti samada ejaan betul ke tak)







malang tak berbau 'triffle' tak menjadik dengan rasa bengang nya tatia bungkus dan bertekad untuk keluar rumah(tak sedap sebab tak mandi g kot )...... bersiapla tatia dengan gaya simplenya dan terus keluar untuk pergi menenagkan diri yang bosan di samping resepi tidak menjadi...
selepas tatia hantar je makanan tuh dekat rumah ayah tatia menungang motosikal kesayangan tatia menuju ke pusat bandar....
berjumpala tatia dengan cik pah housemate tatia... 
perot dah bekeroncong diminta untuk diisi.. tapi malang tak berbau foodcourt tidak menyediakan makanan lagi so dengan rasa kecewanya kami berdua pun membasahkan tekak dengan berkaroke sebanyak 10 lagu:)....





makanan tengahari kitaorang (ehsan goggle)








fuh selepas tuh kami berdua turun untuk mengisi perot yang duk nyanyi macam kami karoke tadi heheehhe
tatia bawak kawan untuk menjamu selera dekat kedai bihun sup yang tatia rasa agak sdap la...
sambil berbual2.. sebenarnya tatia letih duk bercuti dekat umah lelama neh... so saja ajak kawan jumpa...
banyak kami bual2 rindu saat semasa berada di penang bersama kawan-kawan tersayang..














neh la cik pah yang duk layan kerenah tatia tadi :) lep u


pas makan dan berkongsi masalah tatia ajak cik pah tuk neh dekat dalam foodcourt tempat tatia tenangkan fikiran semasa duk serabut...depan tangga bergerak hahahahahaha..... bila tengok gelagat og tatia boleh tenangkan fikiran PELIK !!!!!


dalam 3 jam tatia dan cik paj berada kat situ... hehehehe... letih jugak tatia ajak jalan-jalan sat nak carik benda nak uat resepi yang  tak jadik  tadik .. heheheeheh....selepas tuh tatia balik laaa........
disebabkan tak tau nak uat pa tatia karangla cerita yang tak best neh,,, sebab sebentar lagi brokband tatia bakal di ambil alih selama 2 minggu.. sebelum TM menjalankan tugas mereka... :) 


sampai sini dulu kot tatia nak solat sebentar dan nak merehatkan badan...


jumpa kalian kembali :)



3 comments:

perrydaus90 said...

waaaa sedap nya makanan dalam pic tuh...hehe

mikro_kokus said...

mai la turun penang plak tatia hehe! bleh wat mini gath lagi... x pown hari ahad nie dkt Sungai petani :)

bulat said...

mikro : kata daus nak mai xjdik ka???? ceq nk p pneng ade bnd nk uat ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...